קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

רגל קבב כבש עם זיגוג רימון

רגל קבב כבש עם זיגוג רימון
רגל של קבב כבש עם זיגוג רימון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 325 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם arrowroot, פפריקה, jalapeño צ'ילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קבב כבש עם זיגוג רימון, מבשלים את הספר: קבב כבש עם זיגוג רימון-כמון, ו קבב כבש טלה טחון עם זיגוג רימון, תפוחי אדמה מתובלים בנגלית ומלפפון פרסי Raita (מתכונים דומים).

הוראות

1
להדליק גריל או לחמם מראש את המטגן. בקערה רדודה, לשלב את השום, מלח, כוסברה, הל ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הכבש ואת השמן ומעילים את הבשר בתערובת התבלינים. חוט את הכבש, פלפלים אדומים ובצל על שיפודי מתכת, לסירוגין את הבשר והירקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר קטן, להמס את הסוכר על חום מתון עד שהוא caramelizes, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את החומץ ומרתיחים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את המניה עוף, מולסה רימון וצ ' ילה ומרתיחים עד מופחת 3/4 כוס, כ 8 דקות. מערבבים את arrowroot מומס.
מרכיבים שתצטרך
6
גריל הקבב על חום גבוה מאוד או מטגן, פונה לעתים קרובות, במשך 2 דקות. להעביר את הקבב לחלק קריר יותר של הגריל או רחוק יותר מן המטגן מברשת אותם בכל רחבי עם זיגוג. גריל או צלייה במשך כ 8 דקות, הופך פעם אחת, עד הבשר הוא מעט ורוד בפנים. מסדרים את הקבב על מגש טפטוף עם זיגוג הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
7
הגישו מיד.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)arrowroot מומס ב 1 כף מיםarrowroot מומס ב 1 כף מים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרן משומרציר עוף או מרק דל נתרן משומר2(חוֹרֶף)מלח גסמלח גס4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הל קרקעהל קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1סראנו או jalapeño צ'ילה, זרע קצוץ דקסראנו או jalapeño צ'ילה, זרע קצוץ דק2קילוגרםרגל ללא עצמות של כבש, גזוז, לחתוך לקוביות 1 1/2 אינץרגל ללא עצמות של כבש, גזוז, לחתוך לקוביות 1 1/2 אינץ3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה רימונים (ראה הערה)מולסה רימונים (ראה הערה)61 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים אדומים, לחתוך לריבועים 1 1/2 אינץפלפלים אדומים, לחתוך לריבועים 1 1/2 אינץ3(חוֹרֶף)חומץ יין אורזחומץ יין אורז2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל לבן, לחתוך 1 1/2 אינץ ' ריבועיםבצל לבן, לחתוך 1 1/2 אינץ ' ריבועים