קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות7
מגזין

רוזמרין ובצל אדום פוקצ'ה

רוזמרין ובצל אדום פוקצ'ה
המתכון רוזמרין בצל אדום פוקאצ'ה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 25 דקות. מתכון נטול לקטוז וצמחוני מספק מנה 16 . מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. אם יש לך שמרים, רוזמרין, בצל בתוספת נוספת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. מתכונים דומים: רוזמרין ובצל אדום פוקצ'ה, בצל אדום ורוזמרין פוקצ'ה, ו פוקצ'ה עם בצל ורוזמרין.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 85 דולר.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.