קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

רוזמרין שפשף סטייק צלע עין מתכון

רוזמרין שפשף סטייק צלע עין מתכון
רוזמרין שפשף צלעות סטייק עין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 705 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 53 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שמן זית, רוזמרין, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: מרוקאי שפשף סטייק בגריל ומתכון בטטות, מנטה פסטו שפשף את הרגל של מתכון כבש, ו צלעות כבש משופשפות ברוזמרין.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו אוסף יהלומים פרנסיס פורד קופולה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.