קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

רוחות תפוחים

רוחות תפוחים
רוחות אפל יכולות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 309 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. מתאים ל-12 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך מקלות תפוח קרמל, תפוחים, קיצור מוצק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קיצור ירקות מוצק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה עם דובדבנים בוצי חברים כקינוח. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: חזיר על רוחות, רוחות רפאים בבוץ, ו מרשמלו רוחות.

הוראות

1
לשטוף תפוחים, לנגב יבש, בתקיפות להכניס מקל לתוך קצה גזע של כל פרי עד מאובטח.
מרכיבים שתצטרך
2
ב 1-ליטר זכוכית למדוד או קטן מיקרוגל עמוק בטוח קערה, לשלב ממתקים וקיצור.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים בתנור מיקרוגל וחום בחצי כוח (50%) עד שבבים רכים, 2 1/2 עד 3 דקות. מערבבים עד חלקה. אם עדיין גבשושי, לחזור למיקרוגל וחום עבור מרווחים של 20 שניות עד ממתקים הוא חלק.
מרכיבים שתצטרך
4
במהירות לטבול תפוחים, 1 בכל פעם, לתוך ציפוי כדי לכסות, לתת עודפי לטפטף בחזרה לקערה. להגדיר תפוחים, מקלות, במחבת 10 על 15 אינץ מצופה נייר שעווה או קלף בישול. אם תרצה, לעשות פרצופים רוח על ידי הקשה על פרוסות ליקריץ לתוך ציפוי רך. אם ציפוי על אפל הוא מוצק מדי, להשתמש ציפוי מותך דבק ליקריץ במקום. אם ציפוי מקבל עבה מדי, לחמם אותו בקצרה במיקרוגל ב 50% כוח ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו תפוחים לעמוד עד ציפוי מוצק לגעת, לפחות 30 דקות בטמפרטורת החדר או 10 דקות אם צונן.
מרכיבים שתצטרך