קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות35
ציון בריאות2
מגזין

רוטב אורז פראי

רוטב אורז פראי
רוטב אורז פראי עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 154 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 35 מנות סועדים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. גשו לסופר וקנו תפוחים, לחם בן יום, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 35%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: רוטב אורז פראי, רוטב אורז פראי, ו רוטב אורז פראי.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את תיבול הסלרי, הבצל והעופות בחמאה עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מעבירים למספר קערות גדולות.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים את כל שאר החומרים.
4
מניחים בשני 6 קרוטונים משומנים. תנורים הולנדיים. מכסים ואופים בחום של 350 מעלות למשך 50 דקות או עד שהתפוחים רכים ; לחשוף ולאפות 10 דקות יותר או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים קצוציםתפוחים קצוצים2בצל צהוב בינוני, קצוץלחם לבן בן יום ללא קרוםלחם לבן בן יום ללא קרום2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר גורפת, מבושל ומתפוררנקניק חזיר גורפת, מבושל ומתפורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז בר מבושלאורז בר מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות טריות או קפואות קצוצותחמוציות טריות או קפואות קצוצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)צווארי עוףצווארי עוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים