קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

רוטב אנצ'ילדה ירוק

רוטב אנצ'ילדה ירוק
רוטב אנצ'ילדה ירוק יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף הרוטב שלך. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 107 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. לך לחנות ותביא את אנהיים צ'יילס, מים, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו רוטב אנצ'ילדה ירוק תוצרת בית, רוטב אנצ'ילדה ירוק תוצרת בית, ו רוטב אנצ'ילדה ירוק (המתכון של קייט חיקוי קפה ריו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים צ ' יילס על תבנית אפייה מרופדת בנייר כסף; אופים ב 450 במשך 20 דקות או עד מושחר, פונה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מניחים צ ' יילס בשקית ניילון zip-top; לאטום ולתת לעמוד 10 דקות. לקלף; להשליך זרעים וממברנות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
חותכים צ ' ילי לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
5
מניחים צ ' ילי ושאר החומרים בסיר בינוני. מביאים לרתיחה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.