קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

רוטב ברביקיו Blackstrap של ביל

רוטב ברביקיו Blackstrap של ביל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב רוטב רוטב, אז תן לביל Blackstrap ברביקיו לנסות. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 762 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכר חום, דבשה שחורה, רוטב חריף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו עוף טנדורי ברביקיו של הדוד ביל, סטייקים Blackstrap עם בצל מקורמל, ו הסלמון של הדוד ביל מושרה בסירופ מייפל ורוטב סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר nonstick כבד, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, ומבשלים כשעה או עד הרוטב הוא עבה ומבריק. להכניס למקרר במיכל אטום עד כמה שבועות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. כרמי Nv Los Pinos Ranch Pinky Tuscandero American Zinfandel עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
פינקי בשמחה סיורים בכבישים האחוריים על הקטנוע שלה, הרוח בשיער שלה ואת הלחיים שלה סומק עם נשיקת הציפייה. היא ההרפתקנית, יין כלה מסמיק בטעם דובדבנים מתוקים וקורטוב של גרידת תפוז. שים זרת קטנה במסיבה שלך. צ ' או בלה!