קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 35 דק.
מנות48
ציון בריאות4
מגזין

רוטב ברביקיו אפרסק

רוטב ברביקיו אפרסק
רוטב ברביקיו אפרסק יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון הרוטב שלך. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 57 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 48 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור יום האב. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. . אם יש לכם חומץ תפוחים תפוחים, פלפלים חלפיניו, תיבול עשבי תיבול, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 שעות ו-35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 37%. נסו רוטב ברביקיו אפרסק, רוטב ברביקיו אפרסק-בורבון, ו צלעות חזיר עם רוטב ברביקיו אפרסק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים אפרסקים, עגבניות, בצל, פלפלים, פלפל דובדבן, פלפלים חלפיניו, שום, סוכר, חומץ, עשן נוזלי, תיבול עשב, זרעי חרדל, מלח, פלפל שחור, זרעי סלרי, זנגביל, וקינמון בסיר גדול. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים עד שאפרסקים וירקות מתחילים להשחים, מגרדים את תחתית הסיר לעתים קרובות כדי לשמור על חריכה, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
זרעי חרדלזרעי חרדל
פלפלפלפל
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי סלריזרעי סלרי
עשן נוזליעשן נוזלי
ירקירק
תיבולתיבול
קינמוןקינמון
עגבנייהעגבנייה
אפרסקאפרסק
פלפליםפלפלים
חומץחומץ
דובדבניםדובדבנים
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
להפחית את החום ואת תערובת מבשלים עד מרכך מעט מופחת, 30 דקות יותר.
3
הסר מהחום.
4
תערובת פירה באמצעות בלנדר יד עד מעורבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
5
יוצקים תערובת, כ 1 כוס בכל פעם, דרך מסננת רשת בסדר; לחץ על הרוטב שנותר מסננת עם מצקת כדי להסיר חלקים סיביים של עורות עגבניות. הרוטב המתוח צריך להיות מבריק ועבה. מערבבים רסק עגבניות ומערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מצקתמצקת
6
לעקר צנצנות ועפעפיים במים רותחים לפחות 5 דקות. לארוז את רוטב ברביקיו לתוך צנצנות מעוקרים חם, מילוי צנצנות בתוך 1/4 אינץ ' של החלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב הקרביים של צנצנות לאחר שהם התמלאו כדי להסיר כל בועות אוויר. נגב את החישוקים של הצנצנות עם מגבת נייר לחה כדי להסיר כל שאריות מזון. למעלה עם מכסים בורג על טבעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
7
מניחים מתלה בתחתית של סיר גדול ולמלא באמצע הדרך עם מים. מביאים לרתיחה וצנצנות נמוכות יותר לתוך המים הרותחים באמצעות מחזיק. השאר שטח 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
יוצקים יותר מים רותחים במידת הצורך להביא את מפלס המים לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מתגלגלת, מכסים את הסיר, ומעבדים לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
הסר את הצנצנות מן העציץ ומניח על משטח מכוסה בד או עץ, כמה סנטימטרים זה מזה, עד מגניב. לאחר מגניב, לחץ על החלק העליון של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי החותם הוא חזק (המכסה לא זז למעלה או למטה בכלל). לאחסן באזור קריר, כהה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם3פלפלים-חצוי, זרע, גבעולים הוסרופלפלים-חצוי, זרע, גבעולים הוסרו2(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי10פלפל דובדבן-חצוי, זרע וגבעולים הוסרופלפל דובדבן-חצוי, זרע וגבעולים הוסרו4ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע5פלפלים חלפיניו-חצוי, זרע, גבעולים הוסרופלפלים חלפיניו-חצוי, זרע, גבעולים הוסרו2(חוֹרֶף)טעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לתיבול בשרלתיבול בשר7largesאפרסקים לבנים, קלופים וצבועיםאפרסקים לבנים, קלופים וצבועים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שימורים מלחשימורים מלח2(חוֹרֶף)תיבול עשבי תיבול (כגון בראג ® מפזרים תיבול) (אופציונלי)תיבול עשבי תיבול (כגון בראג ® מפזרים תיבול) (אופציונלי)1גדולבצל מתוק, קלופיםבצל מתוק, קלופים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה5largesעגבניות, גבעולים הוסרועגבניות, גבעולים הוסרו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן6pintsשימורים צנצנות עם מכסים וטבעותשימורים צנצנות עם מכסים וטבעות