קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות3
ציון בריאות64
מגזין

רוטב ברביקיו חריף יפה

רוטב ברביקיו חריף יפה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו חריף יפה. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 898 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לכו לחנות ותביאו בצל, ל-3 צ'ילי צ' יפוטלה, בורבון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו רוטב ברביקיו טבעוני תוצרת בית, קציץ בשר ברביקיו הטוב ביותר, ו כדורי בשר ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את מחית העגבניות, בצל, שום, פלייק פלפל חריף, אנצ 'ו, צ' יפוטלה, זרעי סלרי ומלח בסיר גדול ולא מגיב. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים עד שכל הירקות וצ ' ילי יבש רכים, כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי סלריזרעי סלרי
מחית עגבניותמחית עגבניות
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ירקירק
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הכינו את הצנצנות ואת העפעפיים: שטפו את כל הצנצנות והעפעפיים ביסודיות בסבון ומים ושטפו היטב. מלא את הקנרית שלך עם מספיק מים כדי לכסות את הצנצנות על ידי לפחות 1 אינץ ' ולהביא לרתיחה. באמצעות זוג מלקחיים שימורים, להנמיך את הצנצנות בעדינות, הטיה אותם למלא עם מים חמים. בסיר קטן, לשמור על קצת מים חמים אבל לא רותחים; מניחים את המכסים במים. יש קומקום נוסף של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מלקחייםמלקחיים
3
מסננים את הרוטב: מצקת את הרוטב לתוך מסננת בסדר רשת על קערה גדולה או מיכל אחר, לחיצה עם החלק האחורי של המצקת כדי לחלץ כמה שיותר רוטב תוך השארת מוצקים מאחור. לחלופין, להשתמש טחנת מזון עבור אותו אפקט. לאחר מתוח, להחזיר את הרוטב לסיר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מצקתמצקת
מסננתמסננת
קערהקערה
1
מניחים את הפלפלים בתוך שקית תה או בד גבינה, ומוסיפים לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
רוטברוטב
תהתה
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
2
מוסיפים את הוויסקי, סוכר חום, חומץ, זנגביל, חרדל וסירופ מייפל. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות כדי למנוע דבק או לוהט, עד מעובה, כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופ מייפלסירופ מייפל
בורבוןבורבון
חרדלחרדל
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
הסר את השקיק של פלפל, ולהסיר רוטב מחום.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
רוטברוטב
4
מלא וסגור את הצנצנות: באמצעות מלקחיים שימורים, להסיר את הצנצנות מן הפחית, בזהירות לשפוך את המים בחזרה לתוך הפחית. הגדר ליד הרוטב בסיר. להפוך את החום מתחת לפחית לגבוה. השתמש מצקת לשפוך את הרוטב לתוך צנצנות דרך משפך שימורים, עוזב 1/2 אינץ ' headspace בחלק העליון. הפעל צ ' ופסטיק נקי סביב החלק הפנימי של הצנצנת כדי להוציא כל אוויר לכוד. נגב את שולי הצנצנות במגבת נייר לחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מקלות אכילהמקלות אכילה
מחבת רוטבמחבת רוטב
משפךמשפך
מצקתמצקת
מלקחייםמלקחיים
5
מניחים את המכסים על, בורג על הטבעות עד רק אצבע הדוקה.
6
חותם את הצנצנות: באמצעות מלקחיים שימורים, בעדינות להעביר את הצנצנות אל הפחית, דואג לשמור אותם אנכיים. כאשר כל הצנצנות נמצאות בפחית, לא צריך להיות לפחות 1 אינץ ' של מים מכסה אותם; אם אתה צריך יותר, להוסיף מים מהקומקום עד הצנצנות מכוסים מספיק. להביא את המים לרתיחה מתגלגלת מלאה, ולעבד במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
7
הסר וקריר: באמצעות מלקחיים שימורים, להסיר בעדינות את הצנצנות מן הפחית ולהעביר אותם מגבת מטבח או מתלה קירור, שוב לשמור אותם אנכיים. אין להגדיר צנצנות חמות ישירות על משטחים דלפק מגניב. השאירו להתקרר, ללא הפרעה, לפחות 12 שעות. אם כל צנצנות לא חותם כאשר מגניב, reprocess באמצעות השיטה לעיל, או לקרר ולהשתמש באופן מיידי.
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
מתלה תילמתלה תיל
מלקחייםמלקחיים
1
הוסף תווית למכסה או לצד הצנצנת שלך, וציין את התאריך שהוא משומר.
מרכיבים שתצטרך
תאריכיםתאריכים
2
הסר את הטבעות ואת צנצנות לאחסן במקום קריר, כהה עד שנה אחת. מקררים לאחר הפתיחה.

מרכיבים