קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו לבן אלבמה מביג בוב גיבסון

רוטב ברביקיו לבן אלבמה מביג בוב גיבסון
רוטב ברביקיו לבן אלבמה מביג בוב גיבסון עשוי להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 300 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 29 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לך חומץ מזוקק, חזרת, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו Big Bob Gibson ' S Alabama White BBQ Sauce, Big Bob Gibson ' S Alabama White BBQ Sauce, ו הרוטב הלבן של בוב גיבסון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים להתמזג היטב. השתמש כמו marniade, baste, או רוטב טבילה. לאחסן בקירור במיכל אטום עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS