קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות10
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו ליקר קפה

רוטב ברביקיו ליקר קפה
רוטב ברביקיו ליקר קפה עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 39 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. זה מושלם עבור יום האב. גשו לסופר וקנו קמח, אבקת צ'ילי, רוטב ווסטרשייר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 16 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 13%. נסו ליקר קפה פודינג לחם עם רוטב קרמל, עוגת ליקר שוקולד צ'יפס עם רוטב ליקר שוקולד-קפה, ו רוטב ברביקיו קפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד הראשון 8 מרכיבים, אם תרצה, פלפל אדום כתוש בסיר בינוני. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני; להפחית את החום לנמוך, ומבשלים, מטאטא מדי פעם, 5 עד 6 דקות או עד מעט מעובה. מגניב לחלוטין לפני ההגשה (כ -30 דקות). לאחסן במיכל אטום במקרר עד 7 ימים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
* ניתן להחליף את ליקר הקפה בחנות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הכרמים של משפחת פרנק זינפנדל עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 33 דולר לבקבוק.
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
עם ליבה מג ' נטה כהה וגוונים אודם סביב השפה, Zinfandel עמק נאפה 2011 מספק ריח עדין של פירות וסיגליות אדומים, בעוד רמזים של אלגום, מרווה ופלפל לייפות את האף המתוחכם. העידון על החיך משקף זינפנדל אלגנטי כי הוא מאוזן היטב. עוגת דובדבנים שחורה עסיסית ורמות נאות של אלון להתחתן בצורה חלקה.תערובת: 89% Zinfandel, 11% Petite Sirah