קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

רוטב הברביקיו של אמא

רוטב הברביקיו של אמא
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו של אמא. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לרוטב הזה יש 78 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם קליפת לימון, שום, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת די גרועה. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא שלי, ו מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 2-3 ליטר, לשלב 1 כוס catsup; 1/4 כוס כל רוטב סויה ושרי שמנת; 2 כפות כל מיץ לימון וסוכר חום ארוז היטב; 4 כפיות זנגביל טחון; 2 כפיות חרדל Dijon; ו 1 כפית כל עשן נוזלי, שום טחון, קליפת לימון מגורר. ערבוב מדי פעם, להביא לרתיחה מעל חום גבוה; להפחית חום ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הרוטב הוא מעובה מעט מופחת 1 1/2 כוסות, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
שום טחוןשום טחון
קרם שריקרם שרי
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
עשן נוזליעשן נוזלי
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
קליפת לימוןקליפת לימון
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אטום זינפנדל. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
אטום Zinfandel
אטום Zinfandel
לאחר ההזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי במשך 14 חודשים, Zinfandel אטום מגלה טעמים בשלים של אוכמניות, boysenberry, דובדבן שחור עם מבטאים של תבלין וקקאו כהה. תהנה מהחושך!