קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

רוטב יווני פנסילבניה

רוטב יווני פנסילבניה
אם יש לך פתיתי פלפל, בזיליקום, בשר טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו המבורגר עוף יווני {עם בצל אדום כבוש ורוטב יוגורט יווני}, פנסילבניה הולנדית פשטידת עוף, ו סלט כרוב הולנדי בפנסילבניה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הבשר במחבת גדולה על אש בינונית. מבשלים עד בשר חום לחלוטין; ניקוז. מערבבים את הבצל, רוטב עגבניות, מים, מלח, פלפל, אורגנו, בזיליקום, אבקת שום, כמון, פתיתי פלפל אדומים, וחרדל צהוב לתוך הבשר. מביאים לרתיחה; חום נמוך בינוני נמוך ומבשלים 45 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חרדל צהובחרדל צהוב
אבקת שוםאבקת שום
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
אורגנואורגנו
בצלבצל
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
כמוןכמון
מיםמים
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2smallsבצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל צהוב מוכןחרדל צהוב מוכן

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.