קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות7
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב לחם תירס פטריות

רוטב לחם תירס פטריות
רוטב לחם תירס פטריות נטול גלוטן, ומספק כ 12 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 25 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 397 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שקדים, ביצים, פטריות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול למדי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 30%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם רוטב לחם בצל פטריות, רוטב לחם תירס דרומי, ו רוטב לחם תירס עוף.

הוראות

1
ללחם תירס, שלבו את ארבעת המרכיבים הראשונים בקערה.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב 2 ביצים, חלב ושמן; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
3
יוצקים לתוך 9-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 18-20 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
במחבת מטגנים פטריות, סלרי ובצל בחמאה עד שהם רכים. בקערה גדולה מקציפים את הביצים שנותרו מוסיפים מרק, מרק, שקדים, תיבול עופות, פלפל וירקות. מפוררים לחם תירס על התערובת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
לחם תירסלחם תירס
ירקירק
פטריותפטריות
שקדיםשקדים
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
פלפלפלפל
מרקמרק
ביצהביצה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
6
יוצקים לתוך 13-ב משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 מעלות למשך 45-50 דקות או עד שסכין יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) מרק עוףפחיות כל) מרק עוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק עוף, לא מחוזקיכול קרם מרוכז של מרק עוף, לא מחוזק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה5ביציםביצים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול להתאדות חלביכול להתאדות חלב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות קצוצותפטריות טריות קצוצות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,צווארי עוףצווארי עוף11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. הווינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
דורקהיימר הוכבן קבינט ריזלינג הוא יין עשיר ומחניק. יש השערה קלה של בוטריטיס, וכמה טאנינים נובי, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת המשרד