קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות21
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב לחם תירס (של סבתא)

רוטב לחם תירס (של סבתא)
רוטב לחם תירס (של סבתא) עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני התוספת שלך. תמורת $2.08 למנה, מתכון זה מכסה 31% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 35 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל 888 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מתכון זה מבית Allrecipes דורש לחם, מלח, ביצים ומרק עוף. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 23%, וזה לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את Grannie's Cracklin' Cornbread, Weymo's Accelerated Version of Grannie's Turkey Dressing, ורוטב לחם תירס.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "