קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות2
מגזין

רוטב סלט סלסה

רוטב סלט סלסה
רוטב סלט סלסה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 63 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 5. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו כוסברה, סלסה בבקבוק, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה די גרוע. מתכונים דומים: סלט שעועית ירוקה עם רוטב סלסה, סלט טאקו בריא יותר עם רוטב סלסה, ו סלט טאקו עם רוטב ראנץ'- סלסה.

הוראות

1
מערבבים סלסה, מיץ לימון ושמן זית בקערה קטנה; מערבבים היטב. תירגע עד שתהיה מוכן להגיש. מערבבים בכוסברה קצוצה ושום רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino Sparkling rosé (פיצול). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.