קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות22
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ספגטי מקסיקני

רוטב ספגטי מקסיקני
רוטב ספגטי מקסיקני יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל רוטב שמגיש 10. צופה בדמות שלך? למתכון הטבעוני הזה יש 236 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו ספגטי, פלפל, זהב ותירס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 66%. ציון זה מוצק. נסו ארוחת ערב הערב: ספגטי אלה בוסקיולה (ספגטי עם רוטב עגבניות ופטריות), ספגטי עם טונה ורוטב עגבניות (ספגטי אל טון אי פומודורו), ו ספגטי מקסיקני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בסיר גדול שלבו את רוטב הספגטי, השעועית, העגבניות, התירס, הסלסה, הצ 'ילי, אבקת הצ' ילי, המלח והפלפל. מערבבים פנימה תערובת בקר. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב פסטהרוטב פסטה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שעועיתשעועית
סלסהסלסה
בקרבקר
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מגישים עם ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר עם 4.3 מתוך דירוג כוכבים 5 נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט פינו נואר היומי נפתח בניחוח עדין של דובדבן שחור ואוכמניות, יחד עם הארומה הטעימה של קסיס ופלפל אדום. בפה הוא מציג את עצמו טרי ופירותי עם מתח על החיך ואורך עדין. זהו ביטוי אלגנטי של ריינגאו פינו נואר.