קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

רוטב רומסקו

רוטב רומסקו
מתכון רוטב רומסקו יכול לספק הכמיהה האירופית שלך בסביבה 20 דקות. מתאים ל-6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 152 קלוריות. מתכון זה מ צ'או יש 1 אוהדים. אם יש לכם חומץ יין, שקדים, פלפלים קלויים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. מתכונים דומים: בצל ירוק בגריל ואספרגוס עם רומסקו  (Calçots y Esparragos con Romesco), רוטב רומסקו – פלפל אדום ספרדי ורוטב אגוזים (או שקדים) - צמחוני, טבעוני וללא גלוטן, ו רוטב רומסקו .

הוראות

1
מחממים את התנור ל 232° ומסדרים מתלה באמצע.מסדרים את העגבניות, השום, הלחם והשקדים על תבנית אפייה מלוטשת וצולים עד שהלחם והשקדים קלויים קלות, כ-5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מעבירים את החומרים הקלויים למעבד מזון או לבלנדר ודופק לקצוץ גס.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
3
מוסיפים את הפלפלים האדומים הקלויים, חומץ, שמן זית, מלח ופפריקה ודופק שוב עד משולב היטב וחלק יחסית.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
מלחמלח

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Hacienda לופז דה Haro Tempranillo. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
ההזדקנות הקצרה שלה, 3-4 חודשים בחביות חדשות, מספקת את מורכבות היין, מלווה פירות אדומים וניחוחות ליקוריץ אופייניים למגוון. יין טעים, עשיר בטעמים פירותיים עם מבנה טאנין מתוק שמשאיר טעם לוואי ארוך.