קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםאביב
מגזין

ריבס אוכמניות פריך

ריבס אוכמניות פריך
ריבס אוכמניות פריך הוא לקטו אובו צמחוני קינוח. מתכון זה מכין 6 מנות עם 320 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לכם אוכמניות, קמח, שקדים פרוסים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 25%, וזה די רע. מתכונים דומים: אוכמניות-ריבס פריך, אוכמניות ריבס פריך, ו אוכמניות ריבס פריך עם קרום פיסטוק.

הוראות

1
בקערה גדולה זורקים ריבס ואוכמניות עם סוכר וקמח.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
ריבסריבס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים ל -2 קו-טי משומן. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
בקערה קטנה שלבו סוכר חום וקמח; חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. מערבבים פנימה שקדים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
שקדיםשקדים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים מעל פירות.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
5
אופים ב 350 עבור 1 שעה או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לפריך. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.