קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות80
ציון בריאות0
מגזין

ריבת שזיפים

ריבת שזיפים
ריבת שזיפים עשויה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון התבלינים שלך. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 79 קלוריות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 80 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -50 דקות. גשו לסופר וקנו צנצנות שימורים של חצי ליטר, שזיפים, אבקת פקטין פירות ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. . עם כפית ציון של 7% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. נסו ריבת אפרסק ריבס, בייקון וריבת ויסקי, ו ריבת ברי דובדבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את השזיפים והמים לתוך סיר גדול, ולהביא לרתיחה. להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים במשך 5 דקות. מערבבים את הסוכר, ומוסיפים חמאה כדי להפחית קצף, במידת הצורך. להביא את התערובת מלאה, רתיחה מתגלגלת על חום גבוה, ערבוב כל הזמן, ולאחר מכן לערבב את הפקטין במהירות. להחזיר את הריבה לרתיחה מלאה, ומרתיחים במשך 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פקטיןפקטין
שזיףשזיף
סוכרסוכר
מיםמים
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הסר מהחום, ו לרפרף ולהשליך כל קצף.
3
לעקר את הצנצנות ואת העפעפיים במים רותחים לפחות 5 דקות. לארוז את ריבת השזיף לתוך צנצנות חם, מעוקר, מילוי צנצנות בתוך 1/8 אינץ ' של החלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב הקרביים של צנצנות לאחר שהם התמלאו כדי להסיר כל בועות אוויר. נגב את החישוקים של הצנצנות עם מגבת נייר לחה כדי להסיר כל שאריות מזון. למעלה עם מכסים, בורג על טבעות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שזיףשזיף
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
4
מניחים מתלה בתחתית של סיר גדול ולמלא באמצע הדרך עם מים. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז בזהירות להנמיך את הצנצנות לתוך הסיר באמצעות בעל. השאר שטח 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
יוצקים יותר מים רותחים במידת הצורך עד שפלס המים הוא לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מלאה, מכסים את הסיר, ומעבדים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
הסר את הצנצנות מן העציץ ומניח על משטח מכוסה בד או עץ, כמה סנטימטרים זה מזה, עד מגניב. לאחר מגניב, לחץ על החלק העליון של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי החותם הוא חזק (המכסה לא זז למעלה או למטה בכלל). לאחסן באזור קריר, כהה. קירור פתח צנצנות עד 3 שבועות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר