קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

ריזוטו אורז שחור

ריזוטו אורז שחור
ריזוטו אורז שחור יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 454 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, שמן זית, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: ברווז עם זיתים שחורים וריזוטו זית שחור, אפיק אורז שחור טבעוני, עדשים שחורות וקערות סלט קינואה שחורות עם אוכמניות, ו אורז מעורר השראה: ריזוטו אורז פרמזן סקווש עם אספרגוס & אפונה ירוקה (ללא גלוטן).

הוראות

1
להביא את המרק לרתיחה בסיר מעל חום בינוני גבוה; לכסות ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיף את האורז ומבשל, ערבוב, 1 דקה. להפחית את החום בינוני נמוך. מערבבים את היין עד הנוזל נספג, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ייןיין
5
מצקת ב 3/4 מרק חם כוס לבשל, ערבוב כל הזמן, עד הנוזל נספג, 6 עד 7 דקות. חזור עם מרק שנותר, הוספת 3/4 כוס בכל פעם, עד האורז הוא רך אבל קצת לעיס, על 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
6
מערבבים 3/4 כפית מלח, פלפל לפי הטעם ו 1/2 כוס פרמזן. לחלק בין קערות. למעלה עם 1/4 הנותרים פרמזן כוס בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casan אמה קיאנטי Classico. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.