קושיבינוני
מוכן ב37 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

ריזוטו סרטנים

ריזוטו סרטנים
ריזוטו סרטנים נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 346 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם אורז arborio, מרק עוף, אפונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 37 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. , שהוא מוצק. נסו סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, ריזוטו גרגיר הנחלים עם סקמפי וסקלופס-ריזוטו aux langoustines, קרסון et coquille סנט ז'אק, ו ריזוטו alla crema di scampi (ריזוטו עם שרימפס Puréed) (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
להוסיף שומר; לבשל, ערבוב כל הזמן, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
3
מוסיפים אורז; לבשל, חשוף, 2 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מוסיפים מרק עוף, מים ויין; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
הוסף סרטנים; מבשלים, מכוסה, 15 דקות נוספות או עד הנוזל נספג ואורז הוא רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים אפונה וגבינה; בואו לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet הם הבחירה העליונה שלי עבור סרטנים. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.