קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

ריזוטו עוף עם ירקות באביב

ריזוטו עוף עם ירקות באביב
ריזוטו עוף עם ירקות באביב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 591 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך אורז arborio, קישואים, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: ריזוטו עם ירקות האביב, ריזוטו עם ירקות באביב חזיר מעושן, ו ריזוטו זעפרן עם מחית גרגיר הנחלים וירקות האביב –.

הוראות

1
להביא מרק עוף 4 כוסות מים לרתיחה בסיר גדול על אש נמוכה. הצמד את ולזרוק קצוות קשים של אספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
2
חתוך לחתיכות 2 אינץ'.
3
מפזרים עוף עם herbes de Provence ו 3/4 כפית. מלח.
מרכיבים שתצטרך
4
ממיסים 2 כפות. חמאה עם 1 כף. שמן זית בתנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה; מוסיפים עוף, ומטגנים 5 עד 6 דקות או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר עוף; לכסות ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
6
ממיסים הנותרים 1 כף. חמאה בתנור ההולנדי; להוסיף קישואים, בצל, אספרגוס, ו לטגן 3 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר ירקות; לכסות ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
8
אורז סאוט הנותרים 1 כף. שמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני - גבוה 1 דקה. להפחית חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
9
הוסף יין ונותר 1/2 כפית. מלח, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
10
להוסיף 1 תערובת מרק חם כוס; לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג. חזור על הנוהל עם תערובת מרק שנותר, 1 כוס בכל פעם. (זמן הבישול הכולל הוא כ -30 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים בגבינות מגורדות, עוף וירקות עד שמנת. מערבבים פטרוזיליה ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
12
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל Arborio (דגנים קצרים)אורז לא מבושל Arborio (דגנים קצרים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חניתות אספרגוס טריותחניתות אספרגוס טריות3(חוֹרֶף)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף עור עצמות, לחתוך לרצועות 1-inchחזה עוף עור עצמות, לחתוך לרצועות 1-inch9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פונטינה מגוררת טריגבינת פונטינה מגוררת טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)herbes de Provenceherbes de Provence2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: גבינת פרמזןמקשטים: גבינת פרמזן1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים, פרוס דק לחצי ירחקישואים, פרוס דק לחצי ירח