קושיבינוני
מוכן ב33 דק.
מנות6
ציון בריאות60
מגזין

ריזוטו עם תרד ופטריות

ריזוטו עם תרד ופטריות
ריזוטו עם תרד ופטריות נטול גלוטן, מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 267 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, בצל, ורמוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 33 דקות. עם כפית ציון של 84% המנה הזו מעולה. נסו ריזוטו שעורה עם פטריות ותרד, ריזוטו מעושן עם תרד ופטריות, ו ריזוטו עם פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא מרק ומים לרתיחה בסיר בינוני (לא להרתיח). שמור על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
שמן חום במחבת nonstick גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פטריות ובצל; מטוגנים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
בצלבצל
4
הסר מהחום; להפריש ולשמור חם.
5
מניחים אורז בתנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה; לבשל 1 דקה. מערבבים ורמוט; לבשל, ערבוב כל הזמן, 1 דקה או עד הנוזל נספג כמעט. להפחית את החום בינוני נמוך; להוסיף מרק, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן, עד שכל חלק של מרק נספג לפני הוספת הבא (כ 20 דקות בסך הכל).
מרכיבים שתצטרך
ורמוטורמוט
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
הסר מהחום; מערבבים בתערובת פטריות שמורות, תרד, ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
תרדתרד
7
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין