קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רמת מקסיקו

רמת מקסיקו
המתכון המקסיקני הרמה מוכנה בעוד כ-30 דקות. והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 8. מנה אחת מכילה 362 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. לך לחנות ותביא עגבנייה, שמנת, צ'יפס, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכונים דומים: מתאבנים מקסיקניים חריפים עם מרטיני מקסיקני, תבשיל לחם תירס מקסיקני-להפוך את ארוחת ערב תבשיל מקסיקני כי הוא קל לעשות, ומחמם היטב, ו מטבל חם מקסיקני.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.