קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

רסק צ'ילה אדום

רסק צ'ילה אדום
רסק צ'ילה האדום הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר. אם יש לך צ'ילי אנצ' ו, בצל, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו דרום מערב רוטב צ'ילה אדום, מרק שעועית לבנה עם ממרח צ'ילה, ו שוקו חם חריף עם ממרח צ'ילה מותסס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעשות חריץ בכל אחד chiles אנצ ' ו בניו מקסיקו עם סכין חדה, ולהסיר את הזרעים ואת הגבעול.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'ילי אנצ' ופלפל צ 'ילי אנצ' ו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מניחים את הצ ' ילי בסיר גדול, ומוסיפים את ציר העוף, בצל ושום. מביאים את התערובת לרתיחה על חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני, ומבשלים עד צ ' ילי התרככו, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים את תערובת צ ' ילה לתוך בלנדר, מילוי הכד לא יותר מחצי מלא. החזק את המכסה של הבלנדר עם מגבת מטבח מקופלת, בזהירות להתחיל את הבלנדר, באמצעות כמה פולסים מהירים כדי לקבל את התערובת נעה לפני שעזב אותו על פירה. מחית בקבוצות עד חלקה ויוצקים לתוך סיר נקי. לחלופין, אתה יכול להשתמש בבלנדר מקל פירה תערובת צ ' ילה ממש בסיר הבישול.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
בלנדרבלנדר
סירסיר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. הקאסטלרוג קאווה ברוט עם 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Castellroig קאווה ברוט
Castellroig קאווה ברוט
ארומה של פרחים לבנים עם הערות של פירות אבן לימון אור נוגע החיך.תערובת: 45% Xarel-lo, 30% Macabeo, 25% Parellada