קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

שאריות טורקיה נאצ'וס

שאריות טורקיה נאצ'וס
שאריות הודו נאצ'וס הוא מתכון מקסיקני שמגיש 8. מנה אחת מכילה 382 קלוריות , 13 גרם חלבון ו -22 גרם שומן . תמורת 94 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 810 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . גשו לסופר וקנו אוכל גבינה מעובדת, הודו, צ'יפס טורטייה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב בתור מזנון. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב וידידותית ל-fodmap . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 60% . מתכונים דומים: שאריות בצל צרפתי אפייה טורקיה | שאריות בישול טובות , מרק אטריות הודו פשוט שנותרו ועוד 7 שאריות מרק הודו , ושאריות פשוטות של מרק אטריות הודו ועוד 7 מרק הודו שאריות .

הוראות

1
שלבו אוכל גבינה, הודו וסלסה בקערה גדולה המתאימה למיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מעובדתגבינה מעובדת
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים את תערובת הגבינה במיקרוגל, תוך ערבוב לאחר דקה אחת וכל 30 שניות לאחר מכן, עד שהגבינה נמסה, כ-3 דקות. מעל שמנת חמוצה וזיתים ומגישים עם שבבי טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור נאצ'וס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Lexème Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-45 דולר לבקבוק.
לקסם פינו נואר
לקסם פינו נואר
מאוזן, עדינות, חלק