קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

שאריות תבשיל פיצה ארוחת בוקר

שאריות תבשיל פיצה ארוחת בוקר
שאריות תבשיל ארוחת בוקר פיצה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון דל פחמימות, זה יש 254 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פתיתי פלפל, ביצים, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: שאריות כריך ארוחת בוקר הודו, שאריות פנקייק כריך ארוחת בוקר, ו שאריות תבשיל בשר חזיר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). ריססו צלחת אפייה בגודל 9x9 אינץ ' עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מסדרים ריבועי פיצה בתבנית אפייה מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מערבבים ביצים, חלב, גבינת מוצרלה, בצל, חמאה, שום, אורגנו, ומלח יחד בקערה גדולה; לשפוך על חתיכות פיצה. למעלה עם גבינת פרמזן ופתיתי פלפל אדומים. צלחת כיסוי עם רדיד אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פרמזןפרמזן
אורגנואורגנו
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
קערהקערה
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר רדיד ולהמשיך לאפות עד ביצים נקבעות גבינת פרמזן נמס, כ -20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.