קושימומחה
מוכן ב11 שעות, 50 דק.
מנות2
ציון בריאות67
מגזין

שוגר ריי הגוף לפוצץ צלעות

שוגר ריי הגוף לפוצץ צלעות
שוגר ריי הגוף לפוצץ צלעות נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 3112 קלוריות, 117 גרם חלבון, ו 97 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %71 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות ואספו אבקת שום, סוכר חום, פפריקה ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בערך 11 שעה ו 50 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 79%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: וניל סוכר גוף לשפשף, קפה ושפשוף גוף סוכר לבנדר, ו קינקי לפוצץ פופ מרטיני.

הוראות

1
שלב את כל המרכיבים לשפשוף היבש בקערת ערבוב קטנה. משפשפים את הצלעות בעזרת השפשוף היבש. עוטפים בניילון נצמד ומניחים למרינדה במקרר למשך 8 שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מחממים תנור ל 275 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים צלעות על תבנית גדולה מרופדת בנייר אלומיניום. מכסים היטב בנייר כסף ומניחים במדף האמצעי של התנור.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
בואו לצלות במשך 2 1/2 שעות.
5
מוסיפים את כל החומרים לסיר בינוני. מביאים לרתיחה ואז מצמצמים לרתיחה נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מניחים להתבשל במשך 25 דקות, על אש נמוכה, תוך ערבוב מדי פעם.
7
מחממים גריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מוציאים צלעות מהתנור ומניחים על הגריל לסיום. מבשלים עוד 20 דקות, הופכים ומתבלים ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
9
מוציאים מהגריל ומגישים כמתלים או חתוכים לצלעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

מרכיבים

2לוחותצלעות בייבי גבצלעות בייבי גב1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר