קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות14
מגזין

שום ליים מאי מאי מאי

שום ליים מאי מאי מאי
שום ליים מאי מאי מאי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 238 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב סויה, מלח, חרדל חום חריףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: שום ליים מאי מאי מאי, קוקוס ליים Mahi Mahi טאקו עם טקילה ספוגה סלסה אבטיח, ו טאקו Mahi Mahi רך עם ג'ינג'ר ליים.

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מיץ ליים מקציף, שמן זית, שום, רוטב סויה, חרדל, מלח ופלפל יחד בקערה; מברשת מעל מאי למעיל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
מאהי מאימאהי מאי
שמן זיתשמן זית
רוטב סויהרוטב סויה
חרדלחרדל
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
אופים על הגריל שחומם מראש במשך 5 דקות, להעיף, מברשת שוב עם תערובת מיץ לימון, ולהמשיך לצלות עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס