קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

שומר קלוי וגזר גמדי

שומר קלוי וגזר גמדי
שומר קלוי וגזר גמדי עשויים להיות התוספת שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 245 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לך שמן זית, מלח, מים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 82%. נסו שומר קלוי וגזר גמדי, עוף צלוי, בייקון חזיר בר, ופארו פטריות עם שומר וגזר קלויים במחבת, ו גזר גמדי קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים מדפי תנור בשלישים העליונים והתחתונים של התנור וחימום מראש לתנור ל 450 ° F. (אם אתה עושה רק את המנה הזאת, אתה יכול לשים מתלה תנור בעמדה אמצעית וצולים ירקות על המדף כי לאורך כל הדרך.)
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לזרוק גזר ושומר עם שמן זית, מים, זרעי שומר, מלח ופלפל ולסדר בשכבה 1 בתבנית אפייה רדודה 17 על 11 אינץ'. מכסים את המחבת בנייר כסף וירקות צלויים בשליש התחתון של התנור 10 דקות, ולאחר מכן לחשוף ולצלות, מפנה מדי פעם, 10 דקות יותר. החלף לשליש העליון של התנור וצלי עד שהירקות רכים ומשחימים, כ-10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומרזרעי שומר
ירקירק
שמן זיתשמן זית
גזרגזר
שומרשומר
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור