קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

שיפודי שרימפס ושזיפים בגריל עם רוטב הויסין מתוק

שיפודי שרימפס ושזיפים בגריל עם רוטב הויסין מתוק
שיפודי שרימפס ושזיפים בגריל עם רוטב הויסין מתוק עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים העיקרית שלכם. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.57 דולר למנה. אם יש לכם שרימפס ג'מבו, ג' ינג'ר, שזיפים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: שיפודי שרימפס ושזיפים בגריל עם רוטב הויסין מתוק, שיפודי שרימפס קארי בגריל עם בצל בגריל ורוטב פלפל אדום, ו שיפודי שרימפס בגריל עם רוטב אננס.

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
זורקים שרימפס, שזיפים, ג ' ינג ' ר, שמן זית, מלח ופלפל בקערה גדולה. השחילו 3 שרימפס ו -3 קטעי שזיפים לסירוגין על כל אחד משיפודי 4 (10 אינץ').
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
שזיףשזיף
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
3
כף 1/2 כוס רוטב הויסין מתוק לכוס; מניחים את הרוטב שנותר בקערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים קבבים על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; מבשלים 4 דקות. הופכים קבבים, ומברישים בכ-1/4 כוס רוטב. מבשלים 4 דקות. הופכים את הקבבים; מברישים בערך 1/4 כוס רוטב. מבשלים 2 דקות, הופכים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מגישים רוטב 1/2 כוס שנותר כרוטב טובל.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
6
מקשטים בבצל וטריזי ליים, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
בצלבצל
7
הסיכומים כוללים רוטב הויסין מתוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את אן איימי פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -14 דולר לבקבוק.
אן איימי פינו גרי
אן איימי פינו גרי
ניחוחות של אגס ברטלט, גרדניה, אפרסק לבן, תה לבן, יסמין, קרקר גרהם וקש. טעמים של אגס אסייתי, תאנה לבנה, אפרסק לבן, תות לבן ופרחי שומר. הגימור יבש, ארוך ומונע חומצה.משתלב היטב עם עוף צלוי, סלט קיסר, מולים, צלע חזיר מזוגג חבושים, דלעת בגריל, פורל צרוב במחבת וביבימבאפ.