קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות74
מגזין

שעועית אדומה ואורז צ'יפוטלה

שעועית אדומה ואורז צ'יפוטלה
צ'יפוטלה שעועית אדומה ואורז נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 9 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 456 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו מרק ירקות, טימין, עגבניות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סיר חרס שעועית אדומה ואורז, שעועית ואורז שחור צ'יפוטלה, ו שעועית אדומה ותבשיל אורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיון ושטיפת שעועית; מניחים שעועית בתנור הולנדי גדול. מכסים במים לעומק של 2 אינץ ' מעל שעועית. מביאים לרתיחה; לכסות, להסיר מהחום, ולתת לעמוד במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
שעועית ניקוז, ולחזור לתנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מוסיפים 6 כוסות מים; מביאים לרתיחה. כיסוי; להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
מעיל מחבת גדולה עם ספריי בישול; מקום על חום בינוני עד חם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מוסיפים בצל ו-3 המרכיבים הבאים; מבשלים, מערבבים כל הזמן, 7 עד 9 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
6
מוסיפים בזיליקום ו 4 מרכיבים הבאים; לבשל, ערבוב כל הזמן, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
7
מוסיפים תערובת בצל, הנותרים 2 כוסות מים, מרק, הבא 4 מרכיבים תערובת שעועית; להביא לרתיחה. כיסוי; להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
8
יוצקים 2 כוסות תערובת שעועית לתוך מיכל של בלנדר חשמלי; לכסות ולעבד עד חלקה. החזר תערובת לתנור ההולנדי; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, חשוף, 2 שעות או עד מעובה, ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
9
הסר וזרוק עלי דפנה. מערבבים בפלפל.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
10
מערבבים היטב אורז, כוסברה ומלח. כפית 1 תערובת אורז כוס לתוך כל אחד 9 קערות אישיות; העליון כל אחד עם תערובת שעועית 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
11
מפזרים באופן שווה עם עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הצעת הגשה: מיושן או סלעים צונניםהצעת הגשה: מיושן או סלעים צוננים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק3שימורי צ'יפוטלה ברוטב אדובו, מנוקז וקצוץשימורי צ'יפוטלה ברוטב אדובו, מנוקז וקצוץ2בצל צהוב בינוני, קצוץאורז חום מבושל (מבושל ללא מלח או שומן)אורז חום מבושל (מבושל ללא מלח או שומן)2(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית יבשהשעועית יבשה1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות חתוכות לקוביותעגבניות טריות חתוכות לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות משומר, לא מדוללמרק ירקות משומר, לא מדולל2בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייר דל נתרןרוטב ווסטרשייר דל נתרן