קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות46
מגזין

שעועית ירוקה בסגנון דרום

שעועית ירוקה בסגנון דרום
שעועית ירוקה בסגנון דרומי עשויה להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, הפליאוליתית, ואת המתכון הראשוני יש 143 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כתוספת במחיר סביר. גשו לסופר וקנו בצל, מים, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם התרשם מתכון זה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 74%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם שעועית ירוקה בסגנון דרום, שעועית ירוקה בסגנון דרום, ו שעועית ירוקה בסגנון דרום.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלזה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלזה
מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלזה
הרנברג ספאטלזה הוא תמיד היין הבוהק ביותר בגרונהאוס שכן קרקעות הצפחה האדומות של הכרמים הופכות ריזלינג חומצי שופע יותר, מעט נמוך יותר, שאחיו הגדול יותר אבסטברג. מתוק ספטלי עם ניחוחות וטעמים נפיצים של תפוחים אדומים טעימים, אפרסקים צהובים, תות/ריבס ומינרלים מלוחים. בעל גוף מלא לריזלינג, מגישים עם חזיר אפוי בווירג ' יניה, קארי טלה חריף או סתם שניצל יגר מסורתי.