קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שעועית שחורה, פלפלים צ'ילי ועלים מעורבים

שעועית שחורה, פלפלים צ'ילי ועלים מעורבים
שעועית שחורה, פלפלים צ'ילי ועלים מעורבים עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 12 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 303 קלוריות. אם יש לכם שעועית, פלפל צ'ילי, רוטב: שמן זית כתית נוספת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית נסו פלפלים צלויים, חומוס ועלים מעורבים, שעועית חמאה, ארטישוק ועלים מעורבים, ו עגבניות, עלים מעורבים ונבטי שעועית מונג (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Poema Cavan יבש במיוחד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.