קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

שפמנון בחבילות Provencal

שפמנון בחבילות Provencal
שפמנון בחבילות Provencal עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 385 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן גשו לסופר וקנו לבבות ארטישוק במים, קלמטה, חמאה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו חבילות עוגיות חג, חבילות עוגיות חג המולד, ו קמפינג-ארוחה באריזה אחת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים 4 חתיכות של נייר קלף לריבועים של 1 רגל ומניחים על משטח שטוח (עשויים להשתמש בנייר אלומיניום אם תרצה בכך. במרכז כל חתיכה, להניח חתיכת שפמנון. מחלקים את שאר החומרים בין המנות. מקפלים את הקצוות של נייר קלף ולאטום בחוזקה כדי ליצור צרור. לשפשף את החלק העליון של הקלף עם קצת שמן זית כדי למנוע את הנייר מלצרוב בתנור.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שפמנוןשפמנון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
3
מניחים חבילות על תבנית אפייה ואופים עד חבילות לנפח ודגים הוא אטום, כ 15 דקות. תפוחי האדמה והעגבניות צריכים להיות רכים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
להעביר חבילות ללוחות. אפשר לכל אורח לפתוח את החבילה שלו או שלה ליד השולחן.
5
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.