קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

שפמנון מטוגן

שפמנון מטוגן
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? שפמנון מטוגן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 4924 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 491g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, שמן צמחי, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: שפמנון מטוגן מספר 2, שפמנון מטוגן, ו שפמנון מטוגן במחבת.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר עמוק או טיגון קטן ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
לאחר מכן, בקערה, לטאטא יחד theeggs וחלב, להבטיח לערבב היטב. ואז למקם במחבת רדודה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
3
כדי לחם הדגים, באופן שווה sprinkleboth צדדים של fillets עם מלח ופלפל, ואז לטבול את seasonedflour ברז את anyexcess. בצע עם לשטוף את המכונית ולסיים עם הקנה. הלחם צריך להיות שווה על פילה. המשך למקום בשמן שחומם ומבשל במשך 3 דקות. ואז להעיף ולסיים במשך 2 דקות. הקרום צריך להיות חום זהוב פריך.לאחר מכן להסיר מן theoil ומניחים על מגש apaper-מגבת מרופדת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
לחםלחם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
4
כדי לסיים, לטפטף עם מיץ לימון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.