קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

שפמנון משמש-חרדל מצופה

שפמנון משמש-חרדל מצופה
שפמנון משמש-חרדל מצופה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 319 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. אם יש לכם ריבת משמש, פירורי לחם, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שפמנון מצופה שיבולת שועל, כרובית קלויה וירקות חרדל, וקרם לימון, Gingersnap-בשר חזיר מצופה ברוטב משמש חרדל, ו נגיסות עוף בציפוי פנקו ברוטב משמש-חרדל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.