קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

שפמנון עם לימון, צלפים ואורגנו (שומרי משקל)

שפמנון עם לימון, צלפים ואורגנו (שומרי משקל)
שפמנון עם לימון, צלפים ואורגנו (שומרי משקל) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 131 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 13 דקות. אם יש לכם פלפל, צלפים, אורגנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שומרי משקל סלט יווני עם רוטב פטה אורגנו, שומרי משקל אמנון לימון, ו רוטב ברביקיו שומרי משקל.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.