קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שפמנונים מטוגנים ברוטב חרדל

שפמנונים מטוגנים ברוטב חרדל
שפמנון מוקפץ עם רוטב חרדל נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 580 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמנת כבדה, ביצה, שמן בישול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: פילה שפמנון מוקפץ ברוטב חמאת פקאן, שפמנון שומשום מצופה ברוטב בוטנים גצ'י ובמיה מוקפצת, ו עוף מוקפץ ברוטב חרדל-שמנת.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב 1/4 כוס של השמנת והחרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לשבת על 10 דקות.
3
בצלחת רדודה, לשלב את הביצה עם קרם 1 כף. בצלחת רדודה נוספת, לשלב את קמח התירס עם 1 כפית של מלח ופלפל. טובלים את הפילה לתוך תערובת הביצים ולאחר מכן לתוך קמח תירס מתובל. לנער את קמח התירס העודף.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
פלפלפלפל
קרםקרם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
מלחמלח
ביצהביצה
4
במחבת לא דביקה גדולה, מחממים 2 כפות שמן על חום מתון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים חצי דגים מצופים קמח תירס ומטגנים, פונים פעם אחת, עד הפילה הם זהובים בצד החיצוני ופשוט נעשה במרכז, על 4 דקות לכל צד עבור פילה 3/4 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
דגיםדגים
6
מסננים את הדגים על מגבות נייר. חזור עם הנותרים 1 כף שמן פילה דגים. תמחק את המחבת.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
7
שים את המחבת על חום מתון.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את המרק והשום ומביאים לרתיחה. מערבבים את הנותרים 1/2 כוס קרם; ומבשלים עד מופחת כ 1/3 כוס, כ 2 דקות. מערבבים את השמורה חרדל ואת הנותרים 1/4 כפית מלח ומבשלים עד חם דרך, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
שוםשום
מרקמרק
קרםקרם
מלחמלח
9
מגישים פילה שפמנון עקף עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
רוטברוטב
10
המלצת יין: ריזלינג גרמני הם מאוד גמישים עם מזון. ריזלינג קלאסי, אחד שאינו יבש לחלוטין, הוא אידיאלי עבור קירור החום של החרדל חיתוך דרך שמנת עשירה, מדי.
מרכיבים שתצטרך
ריזלינגריזלינג
חרדלחרדל
קרםקרם
ייןיין

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.