קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

שרימפס אסיאתי וסלט חומוס

שרימפס אסיאתי וסלט חומוס
שרימפס אסיאתי וסלט חומוס יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 252 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך סוכר חום, שרימפס, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סלט שרימפס אסיאתי, סלט שרימפס ואטריות אסייתי, ו סלט שרימפס אסייתי חריף.

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה גדולה; לזרוק היטב.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
שלב חומץ הנותרים 6 מרכיבים; מערבבים היטב עם מקציף חוט.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
יוצקים על תערובת אורז; לזרוק היטב. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוטחומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמבושל אורז חום מיידי (מבושל ללא מלח או שומן)מבושל אורז חום מיידי (מבושל ללא מלח או שומן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס באלכסוןבצל ירוק פרוס באלכסון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושל, קלופים בגודל בינוני טרישרימפס מבושל, קלופים בגודל בינוני טרי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אפוני שלג, מופשרחבילת אפוני שלג, מופשר2(יכול להיות או להרחיק)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו