קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס בגריל כתום ותימין

שרימפס בגריל כתום ותימין
שרימפס בגריל כתום ותימין יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 224 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח גס ופלפל טחון, שמן זית, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: {בגריל} לימון ותימין שרימפס ושיפודים צמחוניים, שרימפס בגריל עם זיגוג כתום, ו שרימפס בגריל עם ליים, כתום ושמן בזיליקום.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קפוסלדו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.