קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס במרינדה עם מנגו וצנוניות

שרימפס במרינדה עם מנגו וצנוניות
שרימפס במרינדה עם מנגו וצנוניות נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 96 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 1 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. אם יש לכם רום קוקוס, מנגו, שרימפס ג'מבו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סלט מלפפון במרינדה עם צנוניות, שמיר ושרימפס, סלט חומוס במרינדה עם צנוניות ומלפפון, ו חומץ-עוף במרינדה עם ירוק חמאה וצנוניות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.