קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס הדר

שרימפס הדר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שרימפס הדר. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 171 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שרימפס, גרידת ליים, גרידת תפוז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. . נסו שרימפס הדר, שרימפס ואורז הדר, ו שרימפס מתובל הדר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון או בלנדר, לשלב את מיץ התפוזים ואת גרידת, מיץ ליים גרידה, שמן זית, שום ומלח. תיזהר עם המלח-השרימפס באמת למצוץ אותו! כיסוי, ו רסק עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
שוםשום
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
מניחים שרימפס בקערה, ושופכים את מרינדה הדר עליהם.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תן להם להשרות במשך 20 דקות בטמפרטורת החדר.
4
מחממים מחבת שאינה מקל על חום בינוני גבוה. מטגנים את השרימפס כ 3 דקות לכל צד, בקבוצות במידת צורך, עד אטום. כפית קצת המרינדה איתם טעם נוסף בזמן שהם מבשלים אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.