קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות49
מגזין

שרימפס הדר כוסברה

שרימפס הדר כוסברה
חסילון הדר כוסברה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 643 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בראוניז של ביילי, שרימפס הדר כוסברה, חשבתי שהמנה נראית כל כך יפה, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס בזיגוג הדר עם אורז כוסברה, Couscous הדר-כוסברה, ו סלט כרוב הדרים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2ריבס, קצוץ טרי או קפואהמבורגר צ'דר ברביקיוהמבורגר צ'דר ברביקיו2ריבס, קצוץ טרי או קפואחשבתי שהמנה נראית כל כך יפה, ושהיא הייתה טעימה מאוד. אבא שלי לקח ביס ראשון, ואמר חשבתי שהמנה נראית כל כך יפה, ושהיא הייתה טעימה מאוד. אבא שלי לקח ביס ראשון, ואמר " אה...הם בסדר2ריבס, קצוץ טרי או קפואלמדתי שאני נהנה להתבשל בלי שהאמא לובט תצעק לי באוזן איך אני עושה את זה לא נכון. אבל אני עדיין מתגעגע לזה.למדתי שאני נהנה להתבשל בלי שהאמא לובט תצעק לי באוזן איך אני עושה את זה לא נכון. אבל אני עדיין מתגעגע לזה.306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה וקצוצהכוסברה טרייה וקצוצה2largesלימוניםלימונים2ריבס, קצוץ טרי או קפואאלא אם כן אני סוחט ליים לוודקה שלי. אז אני תמיד זוכראלא אם כן אני סוחט ליים לוודקה שלי. אז אני תמיד זוכר3כוסברה וליים הוא אחד השילובים האהובים עליי. בדרך כלל יש לי פירות הדר בסביבה, אבל אני תמיד שוכח מהםכוסברה וליים הוא אחד השילובים האהובים עליי. בדרך כלל יש לי פירות הדר בסביבה, אבל אני תמיד שוכח מהם2ריבס, קצוץ טרי או קפואאני גם נתתי לכל אחד מהתינוקות האלה התלהבות טובה. הצבעים היו יפים וזה הריח פנומנלי. זכור, אני מוסחת בקלות כאשר צבע בהיר תופס את העין שליאני גם נתתי לכל אחד מהתינוקות האלה התלהבות טובה. הצבעים היו יפים וזה הריח פנומנלי. זכור, אני מוסחת בקלות כאשר צבע בהיר תופס את העין שלי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרלייםליים2ריבס, קצוץ טרי או קפואהבראוניז של בייליהבראוניז של ביילי2תפוזי טבורתפוזי טבור11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות101תכנון ארוחותתכנון ארוחות2ריבס, קצוץ טרי או קפואשרימפס הדר כוסברהשרימפס הדר כוסברה2ריבס, קצוץ טרי או קפואשרימפס הדר כוסברהשרימפס הדר כוסברה11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2ריבס, קצוץ טרי או קפואמפזרים סוכרמפזרים סוכר1(חוֹרֶף)טבסקוטבסקו201055על ידי ג'סיקה ב -25 בינוארעל ידי ג'סיקה ב -25 בינואר55הערותהערות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים, סוטים, מבושליםשרימפס קלופים, סוטים, מבושלים2ריבס, קצוץ טרי או קפואבמאמץ לא להיות בזבזני, רציתי להשתמש בפירות הדר מרובים למאכל שרימפס זה. אני אוהב פירות וכל הדברים מתוקים. אני יודע שלא ידעת את זה עליי.במאמץ לא להיות בזבזני, רציתי להשתמש בפירות הדר מרובים למאכל שרימפס זה. אני אוהב פירות וכל הדברים מתוקים. אני יודע שלא ידעת את זה עליי.2ריבס, קצוץ טרי או קפואהבא היה בעלי שאמר הבא היה בעלי שאמר " אה...הם בסדר2ריבס, קצוץ טרי או קפואניווט פוסטניווט פוסט2ריבס, קצוץ טרי או קפואפורסם במתכונים, מאכלי יםפורסם במתכונים, מאכלי ים2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמישהו יביא לי מנעול ומפתח לפה שלי.שמישהו יביא לי מנעול ומפתח לפה שלי.2ריבס, קצוץ טרי או קפואUrgh. גברים וtastebuds 2 בן שלהםUrgh. גברים וtastebuds 2 בן שלהם2ריבס, קצוץ טרי או קפואאולי גם תאהבאולי גם תאהב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.