קושימומחה
מוכן ב1 ש, 42 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

שרימפס המפרץ ג'מבליה

שרימפס המפרץ ג'מבליה
ג'מבליה שרימפס במפרץ עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 40 גרם חלבון, 32 גרם שומן, ובסך הכל 649 קלוריות. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-44 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח הקריאולי. אם יש לכם עלי דפנה, עגבניות משומרות, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 42 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 75%. הציון הזה די טוב. נסו שרימפס המפרץ ג'מבליה, חוף המפרץ ג'מבליה רייס, ו שרימפס וגריסים בחוף המפרץ עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
לציר השרימפס: זורקים את קליפות השרימפס בסיר גדול וממלאים במים. הביאו את המים לרתיחה, כבו את האש והניחו לשבת לפחות 15 עד 20 דקות, אם כי זמן רב יותר זה בסדר. מסננים את הקליפות וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מצפים סיר גדול ורחב בשמן זית ומביאים לאש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את האנדוי ומבשלים 4 עד 5 דקות, או עד שהנקניק מתחיל להשחים.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
נקניקנקניק
5
מוסיפים למחבת את הפלפלים, הסלרי והבצל, מתבלים במלח וקורט פלפל אדום כתוש. מבשלים 7 עד 8 דקות או עד שהתערובת מתרככת וארומטית מאוד. זורקים פנימה את השום ומבשלים 2 עד 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפליםפלפלים
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את העגבניות והקאיין. מערבבים פנימה את האורז.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורזאורז
7
מוסיפים 4 כוסות ציר שרימפס, עלי דפנה וצרור טימין. מתבלים במלח וטועמים אותו כדי לוודא שאתם בדרך למשהו טעים. מכסים ומבשלים על אש בינונית במשך 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
עלי דפנהעלי דפנה
טימיןטימין
מלחמלח
8
מערבבים פנימה את השרימפס ומבשלים עוד 5 עד 7 דקות או עד שהשרימפס הופך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
9
מגישים מעוטרים בצל ירוק קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן
משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן
ניחוחות תוססים של סמבוק דבש, תפוח מתובל וריבת הדרים. חומציות פריכה ומרעננת נשואה עם טעמי תמיכת פה שמנוניים סוערים של אגס אפוי, ליים ויסמין. הסיום ארוך עם מינרלים מורכבים,פלפל לבן והדרים.