קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון

שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון
שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 398 קלוריות. ערב השנה החדשה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו שרימפס, סלרי, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו Hoppin 'סלט ג' ון, חריף Hoppin 'סלט ג' ון, ו Hoppin 'סלט ג' ון עם רוטב דבשה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בייקון במחבת גדולה מעל חום בינוני 5 דקות או עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שאלוט, סלרי ופלפל; מטגנים 7 דקות או עד למכרז. מערבבים באפונה שחורה והבא 8 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום.
4
מערבבים מיץ לימון ושמן; מערבבים לתוך תערובת שרימפס. כיסוי וצינה כמה שעות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.