קושימומחה
מוכן ב1 ש, 32 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס וצדפות פו בנים

שרימפס וצדפות פו בנים
שרימפ אנד אויסטר פו בויז יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1167 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 86 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -32 דקות. אם יש לכם שמנת, קאיין, cornichonsוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. וזה טוב. נסו אויסטר ושרימפס, בחורים., צדפות מטוגנות וחסילונים., ו אור-up Oyster po ' boys (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה, משרים את הצדפות והשרימפס בתערובת של חלב חמאה ורוטב חם במשך 20 עד 30 דקות. בצלחת רדודה, להקציף, יחד את קמח התירס, אבקת בצל, אבקת שום, פפריקה וקיין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
קמח תירסקמח תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
צדפותצדפות
פפריקהפפריקה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
בסיר טיגון עמוק או בסיר עם תחתית כבדה, מחממים מספיק שמן כדי לבוא באמצע הדרך במעלה צידי הסיר, ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מסננים את הצדפות והשרימפס וזורקים אותם לקמח תירס מתובל. עבודה בקבוצות, מטגנים את הצדפות והשרימפס עד זהוב ופריך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
5
הסר עם כפית מחוררת ולנקז על מגבות נייר. מתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
6
לפצל את הלחמניות ולמרוח עם מיונז קריאולי. קו עם שפע של פרוסות חסה ועגבניה גרוסות. למעלה עם צדפות מטוגנות ושרימפס.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
מיונזמיונז
חסהחסה
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
גלולגלול
7
חותכים כל גליל ל 2 עד 3 חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
8
מגישים עם רוטב חריף וחתיכת לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
לימוןלימון
9
מערבבים את כל החומרים היטב בקערת ערבוב גדולה. מכסים ומקררים עד מוכן לשימוש.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcornichons קצוצים בערךcornichons קצוצים בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל קריאוליחרדל קריאולי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס קרקע בסדרקמח תירס קרקע בסדר2(חוֹרֶף)לואיזיאנה רוטב חריףלואיזיאנה רוטב חריף2(חוֹרֶף)רוטב חם, בתוספת יותר לכריךרוטב חם, בתוספת יותר לכריך6ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה קרחון מגורר דקחסה קרחון מגורר דק1לימון, juicedלימון, juiced6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימוןפלחי לימון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)241 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרצדפות, shuckedצדפות, shucked6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים לטיגון עמוקשמן בוטנים לטיגון עמוק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2sub רך או לחמניות hoagiesub רך או לחמניות hoagie1פרוסהעגבנייהעגבנייה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.