קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס מאודה עם שמן שום

שרימפס מאודה עם שמן שום
שרימפס מאודה עם שמן שום נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 524 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן בישול, מים, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: שרימפס מאודה עם שום, בסגנון מסעדה שום ושמן טבילת לחם עשב, ו כיסוני שרימפס מאודים.

הוראות

1
מחממים את הווק ומוסיפים שמן בישול. מטגנים קלות את השום הקצוץ עד שהם הופכים לחומים זהובים. תניח בצד.חותכים את העיניים חלק של ראש שרימפס, לחתוך את הגב ו deveined. יבש טפיחה ומניח את כל השרימפס על צלחת. מתבלים את החסילונים עם המרכיבים שלמעלה. קיטור למשך 5 דקות. למעלה שרימפס עם שמן שום ומקשטים עם בצל ירוק קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2 כפות פטרוזיליה עלים שטוחים איטלקית קצוצה2 כפות פטרוזיליה עלים שטוחים איטלקית קצוצה
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו