קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

שרימפס מבושל

שרימפס מבושל
שרימפס מבושל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 153 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שרימפס, זר מטבח, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון דרומי. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. וזה די גרוע. נסו שרימפס כפרי נמוך ודגנים עם עגבניות מבושלות, עגבניות מבושלות, ו חזיר מבושל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.